Dünya Markası LUKOIL’in Bayi örgütü ilişkileri ve istek yönetim sisteminin Microsoft Dynamics CRM üzerinde yeniden yapılandırılması BMTECH tarafından gerçekleştirildi.
Bayi profili ve satış bilgileri için SAP ile gerçek zamanlı arayüze sahip sistem, isteklerin İşletme içinde değerlendirme ve karar süreçlerini elektronik ortamda gerçekleştirmek için gerekli alt yapıyı sağlamakta.
Sistem 1 Ocak 2014 tarihi itibarıyla canlı kullanıma açıldı
BMTECH, arayüzlerin hazırlanması, bilgilerin temizlenmesi ve transferi, sistemin uygulamaya alınması süreçlerinde LUKOIL Proje Grubu ile yakın ve etkin işbirliği sağlayarak projenin hedeflenen zaman planında gerçekleşmesini sağladı.
Copyright © 2018 - BMTECH Muhsinoğlu Bilgi Teknolojileri Ltd. Şti. Tüm hakları saklıdır.