Kurumunuzu tanıtabilir misiniz? Hangi alanlarda hizmet veriyorsunuz?
BMTECH, 1982 yılından bu yana, enformasyon sistemleri alanında, danışmanlık, yazılım geliştirme ve destekleme hizmetleri sunan B&M Şirketler grubunun Microsoft Dynamics CRM platformunda web tabanlı sektörel çözümler üzerine uzmanlaşmış Teknopark Şirketidir.
ERP sistemleri ile başlayarak zaman içinde Enformasyon Teknolojilerinin tüm alanlarında çözümler geliştiren B&M bünyesinde Microsoft Dynamics CRM ve Microsoft.Net; platform odaklı çalışan grup, yurtiçi ve özellikle ABD, Kanada, Almanya, İrlanda, Portekiz gibi yurtdışı ülkelerde oluşan müşteri ve proje portföyü nedeniyle 2010 yılında BMTECH adı altında ayrı bir şirket olarak konumlandırılmıştır.
BMTECH, kuruluşundan bu yana, geçmişten gelen sektörel uzmanlık alanlarını ve çalıştığı sektörlerin önde gelen kuruluşlarına hizmet vermekten kaynaklanan bilgi ve deneyim birikimini sürekli geliştirmiş ve Proje Esaslı Satış, Satış Sonrası Servis, Bayi ve Bölge Teşkilatlarının Desteklenmesi alanlarında, Microsoft tarafından başarı öyküsü olarak duyurulan katma değerli sistemler gerçekleştirmiştir.
BMTECH’in üretime yönelik bilgi teknolojileri ve kurum içi bilgi otomasyon sistemlerinin makine sektörüne sağladığı kazanımlardan bahsedebilir misiniz?
BMTECH’in ERP bilgi ve deneyim birikiminden de yararlanarak Endüstriyel Makine ve Yatırım Malları Sektörü için geliştirdiği, seri numarası bazında ürün takibi üzerine kurulu, Satış ve Servis Sistemi, üretici yada ithalatçı kuruluşların asli faaliyetlerine ilişkin fonksiyonlarını içeren, sektör beklentilerini karşılayan bir sistemdir.
• Üretim ya da yurtdışından yola çıkıştan başlayarak seri numaralı cihazın geçirdiği, sevkiyat, teklif, sipariş, montaj, devreye alma, gibi tüm evreleri destekleyen,
• Garanti dönemi, bakım sözleşmeleri, yedek parça ve aksesuar değişimleri, periyodik bakım planlamaları gibi cihazın kullanım dönemi aksiyonlarını takip eden,
• Kiralama, teşhir, numune / deneme ve ikinci el satış gibi satış dışı önemli hareketleri yöneten,
• Microsoft Dynamics CRM’in ilişki bazlı çok boyutlu sorgulama ve raporlama olanaklarından yararlanan, yönetimin önem verdiği performans göstergelerinin “grafik tablolar” halinde sunulabildiği, iş akışı ile onay mekanizmasına sahip, istisna ve uyarı raporlarının hazırlanabildiği,
• Standart masaüstü ve dizüstü bilgisayarlar ve tüm mobil cihazlar üzerinden kullanılabilen,
• Logo, Navision, SAP ve benzeri endüstri standardı ERP sistemleri ile iki yönlü bilgi entegrasyonu olan ileri teknoloji ürünü bir sistemdir.
Kurum içi otomasyon sistemleri, CRM niçin kullanılmalıdır? Sizin firma olarak CRM uygulaması yapan şirketlerden farklarınız nelerdir?
Günümüzde artan rekabet ve kısalan karar zamanları yöneticilerin kritik işletme süreçleri olan satış – servis faaliyetlerine ilişkin bilgilere süratle ulaşmalarını, onay süreçlerini her noktadan, her an ve çeşitli cihazlarla erişerek kontrol edebilmelerini, rutin dışına çıkan çalışmalar soruna dönüşmeden yöneticilerin uyarılmalarını ve hepsinden önemlisi müşterilerden gelen istek ve şikayetlere anında konuya hakim ve bilgili olarak cevap vermelerini gerektirmektedir.
Geliştirmiş olduğumuz sistem, öncelikle satış – servis sürecinin detaylı planlanmasını, aktivitelerin kayda alınmasını, yöneticilerin de bunlara çok süratli ve detaya inerek ulaşmalarını sağlamaktadır. Böylelikle bir taraftan işletme içi kontrol diğer taraftan müşteri memnuniyeti sağlanmış olmaktadır.
Sistemin Microsoft Dynamics CRM platformunda geliştirilmiş olması, günümüzün endüstri standardı olan web tabanlı kullanım, mobil cihazlardan erişim, diğer uygulamalarla kolay entegrasyon gibi olanakları içermekte, ayrıca bundan sonra duyurulacak yeni teknolojilere de uyum sağlamayı garanti etmektedir.
Özellikle takım tezgahları ve makine sektöründeki firmalar için gerçekleştirdiğiniz proje uygulamalarından bahsedebilir misiniz?
BMTECH, son üç yılda sektörde satış ve servis süreçlerini tümüyle kapsayan ve iki yönlü ERP entegrasyonu ile siparişlerin, sevk ve fatura gibi muhasebe işlemleri için aktarılmasını sağlayan farklı projeler gerçekleştirdi. Tüm bu sistemler, işletmelerin yönetsel yapılarındaki farklılıklar ve işleyişe ilişkin beklentileri nedeniyle firma bazında da özelleştirilerek her firmanın çalışma düzenine birebir uyumlu hale getirildi. Tüm sistemler, önceki bölümlerde belirtilen temel fonksiyonları içermekte ve seri numarası bazında satış ve servis sürecindeki tüm ürün yaşam döngüsünün takibini sağlamaktadırlar.
Copyright © 2018 - BMTECH Muhsinoğlu Bilgi Teknolojileri Ltd. Şti. Tüm hakları saklıdır.