Müşterilerin profili, tercihleri, özellikleri ve satınalma davranışlarıyla tanınmasını, satıbalma sürecinde, kişiye özel değer önerileri ile "müşteri mutluluğunun" ve sonuç olarakta sadakatının sağlanmasını, kururluşa etkin bir rekabet gücü kazandırılmasını hedefleyern uygulamadır.
BMTECH, perakendecilik sektöründe,
konularında çok farklı kesimlere,
yönelik Sadakat Programları’nı gerçekleştirmiş ve sonuçlarını pazar koşullarında kanıtlamıştır.
IKEA ile başlayan uygulamalar, TÜRKİYE PETROLLERİ, FULL, IPRAGAZ, LUKOIL, BEŞİKTAŞ ile genişleyerek devam etmektedir.
IKEA ve FULL için gerçekleştirilen sistemlerin sağladığı başarılı sonuçlar ve ölçümlenebilir katma değer, ileri teknoloji kullanımının işletme hedeflerine varmada üstlendiği kritik rol konusunda büyük bir farkındalık yaratmış, sektöründe ilk olan bu çözümler Microsoft tarafından sektörel başarı öyküsü olarak duyurulmuştur.
Sadakat Sistemi aşağıdaki temel fonksiyonları sağlamaktadır.
Çok Boyutlu Kart (Gerçek / Sanal)
Profillendirme Esaslı Promosyon Yönetimi
Gerçek Zamanlı Puan ve İndirim Uygulaması
Çağrı Merkezi Yönetimi
Çift Yönlü ERP Entegrasyonu
Detaylı Analiz ve Raporlama
Copyright © 2018 - BMTECH Muhsinoğlu Bilgi Teknolojileri Ltd. Şti. Tüm hakları saklıdır.